13 Mart 2012 Salı

Lea ve Gece Hayatı

Glee'de canlandırdığı Rachel Berry ile tanıdığımız Lea Michele gece hayatından pek hoşlanmıyor gibi.Ünlü oyuncu Prestige magazine verdiği röportajında ilginç yönlerinden şöyle bahsetti;

'Vahşi bir yanım var mı?Pekala 14 tane dövmem var.Ama aslında her gün eve geliyorum ve tüm gece boyunca kedimle televizyon izliyorum.Aslında dışarıda olmayı seven enerjik bir insanım.İnsanların çevresinde olmayı seviyorum.Bu vahşilik 'dışarıda olmak' konusunda bir vahşilik değil.'

Görüşüne göre 25 yaşındaki star enerjisini dışarıda harcamak yerine kedisi Sheila'ya harcıyor.Lea son olarak hayvanları korumak amacıyla PETA ile işbirliği yaptı.

'New York'ta yaşadığım günlerde sitelerini ziyaret ettim ve yardım etmek istediğimi söyledim.Böylece benimle bağlantıya geçtiler.Önemli nokta herkesin bunu yapabilecek olması.Ben hayvanları çok seviyorum ve onlara karşı bir tutkum var.'

Lea hayvanlar konusunda rol arkadaşları Harry Shum Jr. ve Heather Morris'e de yardım ettiğini söylüyor.Diğer bir ol arkadaşı Mark Salling'in Eylül ayında alığı köpeği Noah Saw Salling'e de ismini Lea vermiş.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
.post img { }